kdFi V1.4 PNP VAG ABF (2,0l 16V)
KdFi V1.4 er installeret i et VW-hus og loaded med en indledende opsætning til 2.0 16V (ABF)-motorer. Skift ECU og start motoren – klar til indkøring!
Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.
Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.
Funktioner: – MAP sensor baseret opsætning (optimal til turbo konverteringer) – Fuldt kompatibel med MSextra Software – byg dit eget setup – MS2 onboard / Firmware MS2extra – gratis software / open source – Brændstofbord 16×16 – Tændingsbord 12×12 – USB stik – Widebandlambdacontroller (www.breitband-lambda.de) – understøtter lavimpedans injektorer – understøtter tomgangsventiler – brugerprogrammerbar Relaisoutput – elektronisk boost kontrol – Tacho output – understøtter CAN Bus – kompatibel med Lambdas Sensor LSU 4.2
Kassen indeholder: – kdFi V1.4 Plug and Play ECU – USB kabel – Software CD – kdFi manual
kdFi V1.4 PNP VAG ABF (2,0l 16V)
KdFi V1.4 er installeret i et VW-hus og loaded med en indledende opsætning til 2.0 16V (ABF)-motorer. Skift ECU og start motoren – klar til indkøring!
Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.
Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.
Funktioner: – MAP sensor baseret opsætning (optimal til turbo konverteringer) – Fuldt kompatibel med MSextra Software – byg dit eget setup – MS2 onboard / Firmware MS2extra – gratis software / open source – Brændstofbord 16×16 – Tændingsbord 12×12 – USB stik – Widebandlambdacontroller (www.breitband-lambda.de) – understøtter lavimpedans injektorer – understøtter tomgangsventiler – brugerprogrammerbar Relaisoutput – elektronisk boost kontrol – Tacho output – understøtter CAN Bus – kompatibel med Lambdas Sensor LSU 4.2
Kassen indeholder: – kdFi V1.4 Plug and Play ECU – USB kabel – Software CD – kdFi manual