Turbo BorgWarner EFR-6258
BorgWarner EFR-6258 Turbolader T25 WG 0,64ar Original EFR turbolader
Single scroll, T25 intern wastegate
Effektområde: 225 – 400 HK
Kompressorhjuls indløb: 49,6 mm, udløb 61,4 mm
Turbinehjuls udløb: 58mm
Udstødningshus: 0,64 A/R med T25 flange, intern wastegate, VBand Y-rørforbindelse
Varebilleder er kun eksempelbilleder!
BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR turboer fås i 8 forskellige størrelser og 7 forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1000 HK pr. oplader. Kombinationen af højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.
Kompressor side: – Smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret omskifterluftventil – Integreret blowoffventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.
Kernegruppe: – Dobbelt keramiske kuglelejer – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titanium aluminid udstødningshjul og aksel, 50 % lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt
High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)
Turbo BorgWarner EFR-6258
BorgWarner EFR-6258 Turbolader T25 WG 0,64ar Original EFR turbolader
Single scroll, T25 intern wastegate
Effektområde: 225 – 400 HK
Kompressorhjuls indløb: 49,6 mm, udløb 61,4 mm
Turbinehjuls udløb: 58mm
Udstødningshus: 0,64 A/R med T25 flange, intern wastegate, VBand Y-rørforbindelse
Varebilleder er kun eksempelbilleder!
BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR turboer fås i 8 forskellige størrelser og 7 forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1000 HK pr. oplader. Kombinationen af højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.
Kompressor side: – Smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret omskifterluftventil – Integreret blowoffventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.
Kernegruppe: – Dobbelt keramiske kuglelejer – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titanium aluminid udstødningshjul og aksel, 50 % lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt
High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)