BorgWarner EFR-9280-AL Turbo – T3 WG 0.83 A/R
Turbo BorgWarner EFR-9280
Originale EFR turboladere
Turboladere med forskellige A/R-værdier, flanger og wastegate-muligheder
Effektområde: 600 – 1100 HK
Kompressorhjuls indløb: 74 mm, udløb 91 mm
Turbinehjuls indløb: 80 mm, udløb 73 mm
Udstødningshus: Fås med T3 eller T4 flangeudstødningshus
Lejehusmateriale: Fås i støbt stål eller aluminium
Varebilleder er kun eksempelbilleder!
Den største og mest kraftfulde EFR-turbo, der nogensinde er udviklet! Mere flow, mere HP, mere ydeevne med samme størrelse. Ud over at øge kompressorhjulets størrelse er formen og konturen af kompressorhjulbladene også blevet optimeret for at maksimere flowet uden at minimere effektiviteten. BorgWarner har også udviklet en tydelig konturprofil af kompressorhusene for at maksimere luftstrømmen gennem turboladeren. De nye kompressorhjul er blevet anodiseret sort for at forbedre udseendet og adskille de nye modeller fra de eksisterende versioner af EFR turbolader-serien. Med designændringerne på kompressorhjulet og husene vil virksomhedens nyeste ydeevnekomponenter levere op til 200 flere hestekræfter (hk) end tidligere muligt. BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR-turboer fås i forskellige størrelser og forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1100 HK pr. oplader. Kombinationen af højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.
Kompressor side: – Sort anodiseret, smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret ladetryksventil – Integreretblowoffrventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.
Kernegruppe: – Dobbelt keramiske kuglelejer med metalbur – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titanium aluminid udstødningshjul og aksel, 50 % lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt – High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)
BorgWarner EFR-9280-AL Turbo – T3 WG 0.83 A/R
Turbo BorgWarner EFR-9280
Originale EFR turboladere
Turboladere med forskellige A/R-værdier, flanger og wastegate-muligheder
Effektområde: 600 – 1100 HK
Kompressorhjuls indløb: 74 mm, udløb 91 mm
Turbinehjuls indløb: 80 mm, udløb 73 mm
Udstødningshus: Fås med T3 eller T4 flangeudstødningshus
Lejehusmateriale: Fås i støbt stål eller aluminium
Varebilleder er kun eksempelbilleder!
Den største og mest kraftfulde EFR-turbo, der nogensinde er udviklet! Mere flow, mere HP, mere ydeevne med samme størrelse. Ud over at øge kompressorhjulets størrelse er formen og konturen af kompressorhjulbladene også blevet optimeret for at maksimere flowet uden at minimere effektiviteten. BorgWarner har også udviklet en tydelig konturprofil af kompressorhusene for at maksimere luftstrømmen gennem turboladeren. De nye kompressorhjul er blevet anodiseret sort for at forbedre udseendet og adskille de nye modeller fra de eksisterende versioner af EFR turbolader-serien. Med designændringerne på kompressorhjulet og husene vil virksomhedens nyeste ydeevnekomponenter levere op til 200 flere hestekræfter (hk) end tidligere muligt. BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR-turboer fås i forskellige størrelser og forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1100 HK pr. oplader. Kombinationen af højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.
Kompressor side: – Sort anodiseret, smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret ladetryksventil – Integreretblowoffrventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.
Kernegruppe: – Dobbelt keramiske kuglelejer med metalbur – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titanium aluminid udstødningshjul og aksel, 50 % lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt – High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)