Garrett G25-550 Turbolader 0.64 A/R T25 / GTX28 WG (GT28 Bolt-On Upgrade)
Garrett G25-550 Turbolader T25 / 0,64 A/R / GTX28 – WG Bolt-on opgradering til GT28R /
Nissan SR20DET turbolader med intern Wastegate
Den seneste G25-550 / G25-660 turboteknologi i GTX28R udstødningshus.
G25-550 turbolader med GT28R / GTX28R / T28 udstødningshus med 5-hullers GT28 nedløbsforbindelse! Så plug & play kan udskiftes med alle Garrett GT28 turboladere! For eksempel som en opgraderingspakke til Nissan SR20DET eller CA18DET motoren. Med G25-serien skaber Garrett nu højtudviklede turboladere, der kommer tæt på Borg Warner EFR-turboladerne. Det kan diskuteres, om det er Garrett eller BorgWarner.
Vi holder os til fakta: – Seneste generation af smedede og fræsede kompressorhjul med op til 15 % mere flow (end GTX Gen II-serien) med 60 mm hjul og endda 30 % mere flow med 67 mm kompressorhjul – Highflow kompressorhus med valgfri tilslutning til hastighedssensoren – Udstødningshjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050°C) med 15 til 20 % mere gennemløb – D5S udstødningshus modstandsdygtig til 970°C – Udstødningshus med T25-indløb og 5-hullers GT28R / GTX28R-udtag – Torsogruppe med VBand for fuld mulighed for at blive snoet – dobbelte keramiske kuglelejer – 4 vandtilslutningsmuligheder – dobbelt tætning på stempelringene – Højre og venstre roterende turboladere til rådighed.
Effektområde: op til 550 HK
Slagvolumen: 1,4 til 3,0 l Turbolader indsugningsflange: T25 Turboladerudtag (rørtilslutning): 5-hullers GT28R / GTX28R / T28 / Nissan SR20DET / CA18DET Kompressor side: Indgang: 48,00 mm Udgang: 60,00 mm Trim: 65 A/R-værdi: 0,70 Turbine side: Flangeindløb: T25 Flangeudtag: 5-hullers GT28R / GTX28R / T28 Indgang: 54,00 mm Udgang: 49,00 mm Trim: 84 A/R-værdi: 0,64 Wastegate: Intern med 0,5 BAR / 7 PSI trykdåse
Garrett G25-550 Turbolader 0.64 A/R T25 / GTX28 WG (GT28 Bolt-On Upgrade)
Garrett G25-550 Turbolader T25 / 0,64 A/R / GTX28 – WG Bolt-on opgradering til GT28R /
Nissan SR20DET turbolader med intern Wastegate
Den seneste G25-550 / G25-660 turboteknologi i GTX28R udstødningshus.
G25-550 turbolader med GT28R / GTX28R / T28 udstødningshus med 5-hullers GT28 nedløbsforbindelse! Så plug & play kan udskiftes med alle Garrett GT28 turboladere! For eksempel som en opgraderingspakke til Nissan SR20DET eller CA18DET motoren. Med G25-serien skaber Garrett nu højtudviklede turboladere, der kommer tæt på Borg Warner EFR-turboladerne. Det kan diskuteres, om det er Garrett eller BorgWarner.
Vi holder os til fakta: – Seneste generation af smedede og fræsede kompressorhjul med op til 15 % mere flow (end GTX Gen II-serien) med 60 mm hjul og endda 30 % mere flow med 67 mm kompressorhjul – Highflow kompressorhus med valgfri tilslutning til hastighedssensoren – Udstødningshjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050°C) med 15 til 20 % mere gennemløb – D5S udstødningshus modstandsdygtig til 970°C – Udstødningshus med T25-indløb og 5-hullers GT28R / GTX28R-udtag – Torsogruppe med VBand for fuld mulighed for at blive snoet – dobbelte keramiske kuglelejer – 4 vandtilslutningsmuligheder – dobbelt tætning på stempelringene – Højre og venstre roterende turboladere til rådighed.
Effektområde: op til 550 HK
Slagvolumen: 1,4 til 3,0 l Turbolader indsugningsflange: T25 Turboladerudtag (rørtilslutning): 5-hullers GT28R / GTX28R / T28 / Nissan SR20DET / CA18DET Kompressor side: Indgang: 48,00 mm Udgang: 60,00 mm Trim: 65 A/R-værdi: 0,70 Turbine side: Flangeindløb: T25 Flangeudtag: 5-hullers GT28R / GTX28R / T28 Indgang: 54,00 mm Udgang: 49,00 mm Trim: 84 A/R-værdi: 0,64 Wastegate: Intern med 0,5 BAR / 7 PSI trykdåse