Garrett Stage 1 Powermax 447 PS Upgrade Turbo GT2260S für EA888 4 GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI
Garrett Stage 1 Powermax 447 HP Upgrade Turbo GT2260S til EA888 4. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI
Garrett Drop-In 450PS Turbo Upgrade til Audi 2.0 TFSI / Seat, Skoda, VW / 917056-5002S Garrett GT Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere
Garrett er OEM-turboladeren til denne applikation. For områder og applikationer, der ikke er angivet, henvises til OEM turboladerens varenummer for installation. PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.
POWERMAX DIRECT FIT PERFORMANCE TURBOLARGER ERSTATTER 06Q145702B: Fra 2020 Audi / Seat / Skoda / Volkswagen / Audi 2.0L TFSI/TSI Stage 1 Turbolader
Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TFSI/TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Stage 1-opgraderingen (447 HK*) maksimerer effektiviteten og luftstrømmen sammenlignet med OEM-turboladeren. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage. ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 186.000 o/min (trin 1). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset, hvortil hastighedssensorer varenumre 781328-0003 (inklusive sensor og måler) og 781328-0004 (inklusive hastighedssensor) kan tilsluttes. Hastighedssensorer fås separat.
Egenskaber: Plug and Play trin 1 med 447 HK | 333kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +32 % kompressorgennemløb sammenlignet med OEM Turbo (Series Golf GTI) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett GTX GEN 2-serien. Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C Seneste generation 360° kuglelejer i rotationsgruppen.
Velegnet til modeller og produktionsår:
Audi Q3 45 TFSI 2.0 fra 2021
Audi TT 45 TFSI 2.0 fra 2020
Cupra Leon 2.0 TSI fra 2021
Cupra Formentor 2.0 TSI fra 2021
Seat Tarraco 2.0 TSI fra 2021
Skoda Kodiaq RS TSI 4×4 fra 2021
Skoda Octavia RS fra 2020
VW Tiguan 2.0 TSI fra 2020
VW Golf 8 GTI fra 2020
Erstatter OEM VAG turbolader: 06Q145702B Turbo
Tech specifikationer: – A/R 0,70 højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – A/R 0.64 udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af glidelejer – 4 vandtilslutninger Effektområde: Op til 485 HK Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter Kompressorhjul: Indløb: 47,00 mm Udløb: 60,00 mm Trim: 62 turbinehjul Indløb: 50,00 mm Udløb: 45,00 mm Trim: 81
Garrett Stage 1 Powermax 447 PS Upgrade Turbo GT2260S für EA888 4 GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI
Garrett Stage 1 Powermax 447 HP Upgrade Turbo GT2260S til EA888 4. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI
Garrett Drop-In 450PS Turbo Upgrade til Audi 2.0 TFSI / Seat, Skoda, VW / 917056-5002S Garrett GT Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere
Garrett er OEM-turboladeren til denne applikation. For områder og applikationer, der ikke er angivet, henvises til OEM turboladerens varenummer for installation. PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.
POWERMAX DIRECT FIT PERFORMANCE TURBOLARGER ERSTATTER 06Q145702B: Fra 2020 Audi / Seat / Skoda / Volkswagen / Audi 2.0L TFSI/TSI Stage 1 Turbolader
Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TFSI/TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Stage 1-opgraderingen (447 HK*) maksimerer effektiviteten og luftstrømmen sammenlignet med OEM-turboladeren. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage. ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 186.000 o/min (trin 1). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset, hvortil hastighedssensorer varenumre 781328-0003 (inklusive sensor og måler) og 781328-0004 (inklusive hastighedssensor) kan tilsluttes. Hastighedssensorer fås separat.
Egenskaber: Plug and Play trin 1 med 447 HK | 333kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +32 % kompressorgennemløb sammenlignet med OEM Turbo (Series Golf GTI) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett GTX GEN 2-serien. Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C Seneste generation 360° kuglelejer i rotationsgruppen.
Velegnet til modeller og produktionsår:
Audi Q3 45 TFSI 2.0 fra 2021
Audi TT 45 TFSI 2.0 fra 2020
Cupra Leon 2.0 TSI fra 2021
Cupra Formentor 2.0 TSI fra 2021
Seat Tarraco 2.0 TSI fra 2021
Skoda Kodiaq RS TSI 4×4 fra 2021
Skoda Octavia RS fra 2020
VW Tiguan 2.0 TSI fra 2020
VW Golf 8 GTI fra 2020
Erstatter OEM VAG turbolader: 06Q145702B Turbo
Tech specifikationer: – A/R 0,70 højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – A/R 0.64 udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af glidelejer – 4 vandtilslutninger Effektområde: Op til 485 HK Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter Kompressorhjul: Indløb: 47,00 mm Udløb: 60,00 mm Trim: 62 turbinehjul Indløb: 50,00 mm Udløb: 45,00 mm Trim: 81