Garrett Stage 1 Powermax 447 PS Upgrade Turbo GT2260S für EA888 4 GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

kr. 14.700,00

Garrett Stage 1 Powermax 447 HP Upgrade Turbo GT2260S til EA888 4. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

Garrett Drop-In 450PS Turbo Upgrade til Audi 2.0 TFSI / Seat, Skoda, VW / 917056-5002S Garrett GT Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere

Garrett er OEM-turboladeren til denne applikation. For områder og applikationer, der ikke er angivet, henvises til OEM turboladerens varenummer for installation. PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.

POWERMAX DIRECT FIT PERFORMANCE TURBOLARGER ERSTATTER 06Q145702B: Fra 2020 Audi / Seat / Skoda / Volkswagen / Audi 2.0L TFSI/TSI Stage 1 Turbolader

Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TFSI/TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Stage 1-opgraderingen (447 HK*) maksimerer effektiviteten og luftstrømmen sammenlignet med OEM-turboladeren. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage. ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 186.000 o/min (trin 1). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset, hvortil hastighedssensorer varenumre 781328-0003 (inklusive sensor og måler) og 781328-0004 (inklusive hastighedssensor) kan tilsluttes. Hastighedssensorer fås separat.

Egenskaber: Plug and Play trin 1 med 447 HK | 333kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +32 % kompressorgennemløb sammenlignet med OEM Turbo (Series Golf GTI) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett GTX GEN 2-serien. Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C Seneste generation 360° kuglelejer i rotationsgruppen.

Velegnet til modeller og produktionsår:

Audi Q3 45 TFSI 2.0 fra 2021

Audi TT 45 TFSI 2.0 fra 2020

Cupra Leon 2.0 TSI fra 2021

Cupra Formentor 2.0 TSI fra 2021

Seat Tarraco 2.0 TSI fra 2021

Skoda Kodiaq RS TSI 4×4 fra 2021

Skoda Octavia RS fra 2020

VW Tiguan 2.0 TSI fra 2020

VW Golf 8 GTI fra 2020

Erstatter OEM VAG turbolader: 06Q145702B Turbo

Tech specifikationer: – A/R 0,70 højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – A/R 0.64 udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af glidelejer – 4 vandtilslutninger Effektområde: Op til 485 HK Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter Kompressorhjul: Indløb: 47,00 mm Udløb: 60,00 mm Trim: 62 turbinehjul Indløb: 50,00 mm Udløb: 45,00 mm Trim: 81

Garrett Stage 1 Powermax 447 PS Upgrade Turbo GT2260S für EA888 4 GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

kr. 14.700,00

Garrett Stage 1 Powermax 447 HP Upgrade Turbo GT2260S til EA888 4. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

Garrett Drop-In 450PS Turbo Upgrade til Audi 2.0 TFSI / Seat, Skoda, VW / 917056-5002S Garrett GT Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere

Garrett er OEM-turboladeren til denne applikation. For områder og applikationer, der ikke er angivet, henvises til OEM turboladerens varenummer for installation. PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.

POWERMAX DIRECT FIT PERFORMANCE TURBOLARGER ERSTATTER 06Q145702B: Fra 2020 Audi / Seat / Skoda / Volkswagen / Audi 2.0L TFSI/TSI Stage 1 Turbolader

Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TFSI/TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Stage 1-opgraderingen (447 HK*) maksimerer effektiviteten og luftstrømmen sammenlignet med OEM-turboladeren. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage. ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 186.000 o/min (trin 1). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset, hvortil hastighedssensorer varenumre 781328-0003 (inklusive sensor og måler) og 781328-0004 (inklusive hastighedssensor) kan tilsluttes. Hastighedssensorer fås separat.

Egenskaber: Plug and Play trin 1 med 447 HK | 333kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +32 % kompressorgennemløb sammenlignet med OEM Turbo (Series Golf GTI) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett GTX GEN 2-serien. Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C Seneste generation 360° kuglelejer i rotationsgruppen.

Velegnet til modeller og produktionsår:

Audi Q3 45 TFSI 2.0 fra 2021

Audi TT 45 TFSI 2.0 fra 2020

Cupra Leon 2.0 TSI fra 2021

Cupra Formentor 2.0 TSI fra 2021

Seat Tarraco 2.0 TSI fra 2021

Skoda Kodiaq RS TSI 4×4 fra 2021

Skoda Octavia RS fra 2020

VW Tiguan 2.0 TSI fra 2020

VW Golf 8 GTI fra 2020

Erstatter OEM VAG turbolader: 06Q145702B Turbo

Tech specifikationer: – A/R 0,70 højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – A/R 0.64 udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af glidelejer – 4 vandtilslutninger Effektområde: Op til 485 HK Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter Kompressorhjul: Indløb: 47,00 mm Udløb: 60,00 mm Trim: 62 turbinehjul Indløb: 50,00 mm Udløb: 45,00 mm Trim: 81

Titel

Go to Top