Garrett Stage 1 Powermax 485 PS Upgrade Turbo GT2260S für EA888 3. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

kr. 12.750,00

Garrett Stage 1 Powermax 485 HP Upgrade Turbo GT2260S til EA888 3rd GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

Garrett Drop-In 485 HK Turbo Upgrade til Audi A3 8V 2.0 TFSI / VW Golf 7 R / GTI / 898199-5001W

Garrett GT Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere.

PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.

POWERMAX DIRECT FIT PERFORMANCE: 2014 – 2018 Volkswagen / Audi 2.0L TSI Trin 1 og Trin 2 turbolader.

Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Trin 1 (485 HK*) og 2 (600 HK*) opgraderinger maksimerer effektiviteten og luftstrømmen sammenlignet med OEM-turboladeren. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage.

ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 185.000 o/min (trin 1) | 165.000 rpm (trin 2). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset, hvortil hastighedssensorer varenumre 781328-0003 (inklusive sensor og måler) og 781328-0004 (inklusive hastighedssensor) kan tilsluttes. Hastighedssensorer fås separat.

Egenskaber: Plug and Play niveau 1 med 485 HK | 447kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +17 % kompressorgennemløb sammenlignet med IS38 Turbo (Serie Golf VII R) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett GTX GEN 2-serien Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C Seneste generation kuglelejer i rotationsgruppen

Velegnet til modeller og produktionsår:

Audi A3 8V fra 2013 til 2018

Audi A3 8V Quattro fra 2013 til 2018

Audi S3 8V fra 2013 til 2018

Audi TT 8S fra +2014

Audi TTS 8S fra +2014

VW Golf 7 GTI / R fra 2013 til 2018 Erstatter OEM VAG turbolader: IS12 06K124713L IS20 06K145875M IS38 06K145722H 06K145874P 06K145874G 06K145722S 06K145722N

Turbo Tech specifikationer: – A/R 0,70 højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – A/R 0.64 udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af glidelejer – 4 vandtilslutninger

Effektområde: Op til 485 HK

Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter

Kompressorhjul: Indløb: 47,00 mm Udløb: 60,00 mm Trim: 62 turbinehjul Indløb: 50,00 mm Udløb: 45,00 mm Trim: 81

Garrett Stage 1 Powermax 485 PS Upgrade Turbo GT2260S für EA888 3. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

kr. 12.750,00

Garrett Stage 1 Powermax 485 HP Upgrade Turbo GT2260S til EA888 3rd GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

Garrett Drop-In 485 HK Turbo Upgrade til Audi A3 8V 2.0 TFSI / VW Golf 7 R / GTI / 898199-5001W

Garrett GT Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere.

PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.

POWERMAX DIRECT FIT PERFORMANCE: 2014 – 2018 Volkswagen / Audi 2.0L TSI Trin 1 og Trin 2 turbolader.

Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Trin 1 (485 HK*) og 2 (600 HK*) opgraderinger maksimerer effektiviteten og luftstrømmen sammenlignet med OEM-turboladeren. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage.

ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 185.000 o/min (trin 1) | 165.000 rpm (trin 2). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset, hvortil hastighedssensorer varenumre 781328-0003 (inklusive sensor og måler) og 781328-0004 (inklusive hastighedssensor) kan tilsluttes. Hastighedssensorer fås separat.

Egenskaber: Plug and Play niveau 1 med 485 HK | 447kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +17 % kompressorgennemløb sammenlignet med IS38 Turbo (Serie Golf VII R) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett GTX GEN 2-serien Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C Seneste generation kuglelejer i rotationsgruppen

Velegnet til modeller og produktionsår:

Audi A3 8V fra 2013 til 2018

Audi A3 8V Quattro fra 2013 til 2018

Audi S3 8V fra 2013 til 2018

Audi TT 8S fra +2014

Audi TTS 8S fra +2014

VW Golf 7 GTI / R fra 2013 til 2018 Erstatter OEM VAG turbolader: IS12 06K124713L IS20 06K145875M IS38 06K145722H 06K145874P 06K145874G 06K145722S 06K145722N

Turbo Tech specifikationer: – A/R 0,70 højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – A/R 0.64 udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af glidelejer – 4 vandtilslutninger

Effektområde: Op til 485 HK

Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter

Kompressorhjul: Indløb: 47,00 mm Udløb: 60,00 mm Trim: 62 turbinehjul Indløb: 50,00 mm Udløb: 45,00 mm Trim: 81