Garrett Stage 2 Powermax 600 PS Upgrade Turbo G25-660 – EA888 3. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

kr. 24.550,00

Garrett Stage 2 Powermax 600 HP

Upgrade Turbo G25-660 til EA888 3rd GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

Garrett Drop-In 600 HK Turbo Upgrade til Audi A3 8V 2.0 TFSI / VW Golf 7 R / GTI / 898200-5001W

G-Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere.

PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.

Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage.

ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 185.000 o/min (trin 1) | 165.000 rpm (trin 2). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset. Hastighedssensorer fås separat.

Plug and Play niveau 2 med 600 HK | 447kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +59 % kompressorgennemløb sammenlignet med IS38 Turbo (Serie Golf VII R) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett G-serien. Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C. Seneste generation kuglelejer i rotationsgruppen.

Velegnet til modeller og produktionsår:

Audi A3 8V fra 2013 til 2018

Audi A3 8V Quattro fra 2013 til 2018

Audi S3 8V fra 2013 til 2018

Audi TT 8S fra +2014 Audi TTS 8S

fra +2014 VW Golf 7 GTI / R fra 2013 til 2018

Erstatter OEM VAG turbolader:

IS12 06K124713L IS20, 06K145875M, IS38 06K145722H, 06K145874P, 06K145874G, 06K145722S ,06K145722N

Turbo specifikationer: – Højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – Udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af keramiske kuglelejer – Dobbelt labyrinttætninger – 4 vandtilslutninger Effektområde: Op til 600 HK Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter Kompressorhjul: Indløb: 54,00 mm Udløb: 67,00 mm Trim: 65 turbinehjul Indløb: 54,00 mm Udløb: 49,00 mm Trim: 84

Garrett Stage 2 Powermax 600 PS Upgrade Turbo G25-660 – EA888 3. GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

kr. 24.550,00

Garrett Stage 2 Powermax 600 HP

Upgrade Turbo G25-660 til EA888 3rd GEN 2.0 TSI / 2.0 TFSI

Garrett Drop-In 600 HK Turbo Upgrade til Audi A3 8V 2.0 TFSI / VW Golf 7 R / GTI / 898200-5001W

G-Series Upgrade Turbo Kits er den seneste generation af Garrett OEM Upgrade Performance Turboladere.

PowerMax turboladersæt er designet til høj motorydelse, samtidig med at den direkte OEM-pasning bevares. Med professionel motorkalibrering og tuning vil dette turbosæt langt overstige den almindelige turboladers ydeevne.

Garrett PowerMax-turboladeropgraderingerne til Volkswagen og Audi 2.0L TSI-motorplatformen er designet til at øge motorens ydeevne og samtidig opfylde OEM-installationsspecifikationerne. Mar-M legeret turbinehjul og rustfrit stål twin-scroll turbinehus er designet til temperaturer op til 1050°C. Disse turboladere er fuldt samlet med en kalibreret elektronisk ladetryksregulator og yderligere komponenter til direkte OEM-montage.

ADVARSEL: Den maksimalt tilladte hastighed for turboladeren er 185.000 o/min (trin 1) | 165.000 rpm (trin 2). Brug over den maksimale turboladerhastighed er på eget ansvar og kan resultere i skader og for tidlig fejl. For at beskytte turboladeren mod overhastighed under drift er et hastighedssensorstik bearbejdet i kompressorhuset. Hastighedssensorer fås separat.

Plug and Play niveau 2 med 600 HK | 447kW (effekt målt ved svinghjulet)* Komplet montage med elektronisk ladetryksstyring +59 % kompressorgennemløb sammenlignet med IS38 Turbo (Serie Golf VII R) Aerodynamik af kompressoren og turbinehjulet svarer til Garrett G-serien. Mar-M legeret turbinehjul og dobbelt-scroll-turbinehus i rustfrit stål til temperaturer op til 1050°C. Seneste generation kuglelejer i rotationsgruppen.

Velegnet til modeller og produktionsår:

Audi A3 8V fra 2013 til 2018

Audi A3 8V Quattro fra 2013 til 2018

Audi S3 8V fra 2013 til 2018

Audi TT 8S fra +2014 Audi TTS 8S

fra +2014 VW Golf 7 GTI / R fra 2013 til 2018

Erstatter OEM VAG turbolader:

IS12 06K124713L IS20, 06K145875M, IS38 06K145722H, 06K145874P, 06K145874G, 06K145722S ,06K145722N

Turbo specifikationer: – Højstrømskompressorhus med valgfri hastighedssensortilslutning – Turbinehjul lavet af Mar-M (modstandsdygtig op til 1050° C) med mere flow – Udstødningshus lavet af rustfrit stål, modstandsdygtig op til 1050°C – Udstødningshus med OEM manifoldflange – Forstærket aksialeje – Seneste generation af keramiske kuglelejer – Dobbelt labyrinttætninger – 4 vandtilslutninger Effektområde: Op til 600 HK Anbefalet til slagvolumen: 2,0 liter Kompressorhjul: Indløb: 54,00 mm Udløb: 67,00 mm Trim: 65 turbinehjul Indløb: 54,00 mm Udløb: 49,00 mm Trim: 84