kdFi V1.4 PNP BMW M20

kr. 3.950,00

kdFi V1.4 er installeret i et Motronic-kompatibelt hus og loaded med en indledende opsætning til M20-motorer.
Bemærk også vores nye og videreudviklede produkt: UAB BMW M20
Denne ECU kan bruges på M20B20 og M20B25 motorer som erstatning for Bosch Motronic:
0 261 200 152
0 261 200 153
0 261 200 163
0 261 200 172
0 261 200 173
0 261 200 351
0 261 200 380
0 261 200 381
0 261 200 382
0 261 200 524
0 261 200 525
0 261 200 526
0 261 200 385
Hvis dit nummer ikke er på listen, så kontakt os ved hjælp af kontaktformularen.

 Kunden skal gøre:
- Udskfit styring
- tilslut den integrerede MAP-sensor med den medfølgende slange
- START MOTOREN!

Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. 
Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.
Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.

Funktioner:
- MAP sensor baseret opsætning (kan ændres til alpha-N via software)
- også velegnet til turbo- og kompressorkonverteringer
- Fuldt kompatibel med MSextra Software
- byg dit eget setup
- MS2 onboard / Firmware MS2extra
- Brændstofbord 16x16
- Tændingsbord 12x12
- USB stik
- Widebandlambdacontroller (www.breitband-lambda.de)
- forberedt til enkeltspoler (separate ledninger skal tilsluttes)
- understøtter tomgangsventiler
- brugerprogrammerbar relæudgang
- elektronisk boost kontrol
- understøtter CAN Bus
- kompatibel med Lambdasensor LSU 4.2

Leveringsomfang:
- kdFi V1.4 Plug and Play ECU
- USB kabel
- Software CD
- kdFi manual

kdFi V1.4 PNP BMW M20

kr. 3.950,00

kdFi V1.4 er installeret i et Motronic-kompatibelt hus og loaded med en indledende opsætning til M20-motorer.
Bemærk også vores nye og videreudviklede produkt: UAB BMW M20
Denne ECU kan bruges på M20B20 og M20B25 motorer som erstatning for Bosch Motronic:
0 261 200 152
0 261 200 153
0 261 200 163
0 261 200 172
0 261 200 173
0 261 200 351
0 261 200 380
0 261 200 381
0 261 200 382
0 261 200 524
0 261 200 525
0 261 200 526
0 261 200 385
Hvis dit nummer ikke er på listen, så kontakt os ved hjælp af kontaktformularen.

 Kunden skal gøre:
- Udskfit styring
- tilslut den integrerede MAP-sensor med den medfølgende slange
- START MOTOREN!

Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. 
Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.
Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.

Funktioner:
- MAP sensor baseret opsætning (kan ændres til alpha-N via software)
- også velegnet til turbo- og kompressorkonverteringer
- Fuldt kompatibel med MSextra Software
- byg dit eget setup
- MS2 onboard / Firmware MS2extra
- Brændstofbord 16x16
- Tændingsbord 12x12
- USB stik
- Widebandlambdacontroller (www.breitband-lambda.de)
- forberedt til enkeltspoler (separate ledninger skal tilsluttes)
- understøtter tomgangsventiler
- brugerprogrammerbar relæudgang
- elektronisk boost kontrol
- understøtter CAN Bus
- kompatibel med Lambdasensor LSU 4.2

Leveringsomfang:
- kdFi V1.4 Plug and Play ECU
- USB kabel
- Software CD
- kdFi manual