kdFi V1.4 PNP Fiat QP 5 Zyl Turbo
KdFi V1.4 er installeret i et Motronic-kompatibelt hus og loaded med en indledende opsætning til Fiat 5-cylindrede 2,0l-motorer. Skift styringen og start bilen – klar til indkøring. Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.
Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.
Funktioner: – Fuldt kompatibel med MSextra Software – byg dit eget setup – MS2 onboard / Firmware MS2extra – Brændstofbord 16×16 – Tændingsbord 12×12 – USB stik – Widebandlambdacontroller (www.breitband-lambda.de) – fungerer med enkeltspoler – understøtter tomgangsventiler – brugerprogrammerbar relæudgang – elektronisk boost kontrol – permanent barometrisk korrektion forberedt (ekstraudstyr) – understøtter CAN Bus
Kassen indenholder: – kdFi V1.4 Plug and Play ECU – USB kabel – Software CD – kdFi manual
kdFi V1.4 PNP Fiat QP 5 Zyl Turbo
KdFi V1.4 er installeret i et Motronic-kompatibelt hus og loaded med en indledende opsætning til Fiat 5-cylindrede 2,0l-motorer. Skift styringen og start bilen – klar til indkøring. Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.
Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.
Funktioner: – Fuldt kompatibel med MSextra Software – byg dit eget setup – MS2 onboard / Firmware MS2extra – Brændstofbord 16×16 – Tændingsbord 12×12 – USB stik – Widebandlambdacontroller (www.breitband-lambda.de) – fungerer med enkeltspoler – understøtter tomgangsventiler – brugerprogrammerbar relæudgang – elektronisk boost kontrol – permanent barometrisk korrektion forberedt (ekstraudstyr) – understøtter CAN Bus
Kassen indenholder: – kdFi V1.4 Plug and Play ECU – USB kabel – Software CD – kdFi manual