T12+ ECU
BEMÆRK VENLIGST: KNOCK CONTROL TILGÆNGELIG FRA SENT 2023 VIA GRATIS FIRMWARE-OPDATERING
T12+ er den største udgave i DTA-serien. Den er spækket med stort set alt, hvad du har brug for til at køre komplekse motorer op til 12 cylindre, fuldt sekventielt. Dobbelt fly-by-wire, dobbelt bankekontrol, quad variabel cam, paddle shift. T-seriens motorstyringsenheder er drevet af en helt ny, bilspecifik multi-core processor. De har Bosch lambda controllere for maksimal nøjagtighed, flere sikkerhedsredundanser, højopløsnings korttabeller, fuldt konfigurerbare I/O og op til 32 MB logning ved op til 500 Hz med kompressionsalgoritmer til hurtige log-downloads. PC-softwaren har et brugervenlig design for bedre læsbarhed på skærme med høj opløsning ved hjælp af høj skalering (DPI). Den har et komplet oscilloskop til krumtapaksel/knastaksel signalanalyse og gør det muligt at opgradere firmware uden specielle kabler eller separat software.
Analogue (0-5v) | 16 |
Digital | 9 |
Thermistor (NTC) | 3 |
Wheel Speed | 4 |
Wideband Lambda | 2 |
Knock | 2 |
Digital (PWM) | 12 |
Coil Drivers | 12 |
Injector Drivers | 12 |
Cam Solenoid Drivers | 4 |
H-Bridge (FBW) Drivers | 2 |
Auxiliary PWM Control | ✓ |
Pit Limiter | ✓ |
Launch Control | ✓ |
Flat-shift Control | ✓ |
VTEC Control | ✓ |
Boost Control | ✓ |
Idle Control | ✓ |
Wideband Lambda | dual |
Variable Cam Control | quad |
Traction Control | ✓ |
Wet/Dry Traction | ✓ |
Fly-by-wire Control | dual |
Knock Control | dual |
Paddle-shift Control | ✓ |
USB | For PC connection |
Serial | For dyno box connection |
CAN bus | For communication with dashboards, power distribution modules, dataloggers etc. |
Dimensions | 188x176x25-42mm |
Weight | 945g |
Material | billet aluminium |
Ingress Protection | IP67 |
Hardware Upgradeable | What more could you need!? |
T12+ ECU
BEMÆRK VENLIGST: KNOCK CONTROL TILGÆNGELIG FRA SENT 2023 VIA GRATIS FIRMWARE-OPDATERING
T12+ er den største udgave i DTA-serien. Den er spækket med stort set alt, hvad du har brug for til at køre komplekse motorer op til 12 cylindre, fuldt sekventielt. Dobbelt fly-by-wire, dobbelt bankekontrol, quad variabel cam, paddle shift. T-seriens motorstyringsenheder er drevet af en helt ny, bilspecifik multi-core processor. De har Bosch lambda controllere for maksimal nøjagtighed, flere sikkerhedsredundanser, højopløsnings korttabeller, fuldt konfigurerbare I/O og op til 32 MB logning ved op til 500 Hz med kompressionsalgoritmer til hurtige log-downloads. PC-softwaren har et brugervenlig design for bedre læsbarhed på skærme med høj opløsning ved hjælp af høj skalering (DPI). Den har et komplet oscilloskop til krumtapaksel/knastaksel signalanalyse og gør det muligt at opgradere firmware uden specielle kabler eller separat software.
Analogue (0-5v) | 16 |
Digital | 9 |
Thermistor (NTC) | 3 |
Wheel Speed | 4 |
Wideband Lambda | 2 |
Knock | 2 |
Digital (PWM) | 12 |
Coil Drivers | 12 |
Injector Drivers | 12 |
Cam Solenoid Drivers | 4 |
H-Bridge (FBW) Drivers | 2 |
Auxiliary PWM Control | ✓ |
Pit Limiter | ✓ |
Launch Control | ✓ |
Flat-shift Control | ✓ |
VTEC Control | ✓ |
Boost Control | ✓ |
Idle Control | ✓ |
Wideband Lambda | dual |
Variable Cam Control | quad |
Traction Control | ✓ |
Wet/Dry Traction | ✓ |
Fly-by-wire Control | dual |
Knock Control | dual |
Paddle-shift Control | ✓ |
USB | For PC connection |
Serial | For dyno box connection |
CAN bus | For communication with dashboards, power distribution modules, dataloggers etc. |
Dimensions | 188x176x25-42mm |
Weight | 945g |
Material | billet aluminium |
Ingress Protection | IP67 |
Hardware Upgradeable | What more could you need!? |