T2 ECU
T2 er en fuldstyrings-ECU, som er ideel til 4-cylindrede motorer, der ikke har behov for mere avancerede funktioner som f.eks. Trinløs knastakselstyring, traction control mm. Den har closed loop flat-shift, launch kontrol, VTEC kontrol og fuld closed loop bredbånds lambdakontrol. T-seriens motorstyringsenheder er drevet af en helt ny, bilspecifik multi-core processor. De har Bosch lambda controllere for maksimal nøjagtighed, flere sikkerhedsredundanser, højopløsnings korttabeller, fuldt konfigurerbare I/O og op til 32 MB logning ved op til 500 Hz med kompressionsalgoritmer til hurtige log-downloads. PC-softwaren har en brugervenlig og med design for bedre læsbarhed på skærme med høj opløsning ved hjælp af høj skalering (DPI). Den har et komplet oscilloskop til krumtapaksel/knastaksel signalanalyse og gør det muligt at opgradere firmware uden specielle kabler eller separat software.
Analogue (0-5v) | 6 |
Digital | 2 |
Thermistor (NTC) | 2 |
Wheel Speed | 1 |
Wideband Lambda | 1 |
Knock | 0 |
Digital (PWM) | 4 |
Coil Drivers | 2 |
Injector Drivers | 2 |
Cam Solenoid Drivers | 0 |
H-Bridge (FBW) Drivers | 0 |
Auxiliary PWM Control | ✓ |
Pit Limiter | ✓ |
Launch Control | ✓ |
Flat-shift Control | ✓ |
VTEC Control | ✓ |
Boost Control | ✓ |
Idle Control | ✓ |
Wideband Lambda | single |
Variable Cam Control | ✗ |
Traction Control | ✗ |
Wet/Dry Traction | ✗ |
Fly-by-wire Control | ✗ |
Knock Control | ✗ |
Paddle-shift Control | ✗ |
USB | For PC connection |
Serial | For dyno box connection |
CAN bus | For communication with dashboards, power distribution modules, dataloggers etc. |
Dimensions | 129x108x48mm |
Weight | 526g |
Material | extruded aluminium |
Ingress Protection | IP67 |
Hardware Upgradeable | No |
T2 ECU
T2 er en fuldstyrings-ECU, som er ideel til 4-cylindrede motorer, der ikke har behov for mere avancerede funktioner som f.eks. Trinløs knastakselstyring, traction control mm. Den har closed loop flat-shift, launch kontrol, VTEC kontrol og fuld closed loop bredbånds lambdakontrol. T-seriens motorstyringsenheder er drevet af en helt ny, bilspecifik multi-core processor. De har Bosch lambda controllere for maksimal nøjagtighed, flere sikkerhedsredundanser, højopløsnings korttabeller, fuldt konfigurerbare I/O og op til 32 MB logning ved op til 500 Hz med kompressionsalgoritmer til hurtige log-downloads. PC-softwaren har en brugervenlig og med design for bedre læsbarhed på skærme med høj opløsning ved hjælp af høj skalering (DPI). Den har et komplet oscilloskop til krumtapaksel/knastaksel signalanalyse og gør det muligt at opgradere firmware uden specielle kabler eller separat software.
Analogue (0-5v) | 6 |
Digital | 2 |
Thermistor (NTC) | 2 |
Wheel Speed | 1 |
Wideband Lambda | 1 |
Knock | 0 |
Digital (PWM) | 4 |
Coil Drivers | 2 |
Injector Drivers | 2 |
Cam Solenoid Drivers | 0 |
H-Bridge (FBW) Drivers | 0 |
Auxiliary PWM Control | ✓ |
Pit Limiter | ✓ |
Launch Control | ✓ |
Flat-shift Control | ✓ |
VTEC Control | ✓ |
Boost Control | ✓ |
Idle Control | ✓ |
Wideband Lambda | single |
Variable Cam Control | ✗ |
Traction Control | ✗ |
Wet/Dry Traction | ✗ |
Fly-by-wire Control | ✗ |
Knock Control | ✗ |
Paddle-shift Control | ✗ |
USB | For PC connection |
Serial | For dyno box connection |
CAN bus | For communication with dashboards, power distribution modules, dataloggers etc. |
Dimensions | 129x108x48mm |
Weight | 526g |
Material | extruded aluminium |
Ingress Protection | IP67 |
Hardware Upgradeable | No |