T8+ ECU

kr. 15.550,00

T8+ er ideel til fuldt sekventielle 6- eller 8-cylindrede motorer, der kræver fly-by-wire, bankekontrol og padleshift. Den kan også køre 12 cylindrede motorer semi-sekventielt. T8+ har dobbelt bredbåndslambda, dobbelt variabel knaststyring og dobbelt fly-by-wire hvilket gør det til et godt valg til V-motorer. T-seriens motorstyringsenheder er drevet af en helt ny, bilspecifik multi-core processor. De har Bosch lambda controllere for maksimal nøjagtighed, flere sikkerhedsredundanser, højopløsnings korttabeller, fuldt konfigurerbare I/O og op til 32 MB logning ved op til 500 Hz med kompressionsalgoritmer til hurtige log-downloads. PC-softwaren har et brugervenlig design for bedre læsbarhed på skærme med høj opløsning ved hjælp af høj skalering (DPI). Den har et komplet oscilloskop til krumtapaksel/knastaksel signalanalyse og gør det muligt at opgradere firmware uden specielle kabler eller separat software.

BEMÆRK VENLIGST: KNOCK CONTROL TILGÆNGELIG FRA SENT 2023 VIA GRATIS FIRMWARE-OPDATERING

Inputs
Analogue (0-5v) 12
Digital 6
Thermistor (NTC) 3
Wheel Speed 4
Wideband Lambda 2
Knock 2
Outputs
Digital (PWM) 10
Coil Drivers 8
Injector Drivers 8
Cam Solenoid Drivers 2
H-Bridge (FBW) Drivers 2
Control Strategies
Auxiliary PWM Control
Pit Limiter
Launch Control
Flat-shift Control
VTEC Control
Boost Control
Idle Control
Wideband Lambda dual
Variable Cam Control dual
Traction Control
Wet/Dry Traction
Fly-by-wire Control dual
Knock Control dual
Paddle-shift Control
Communications
USB For PC connection
Serial For dyno box connection
CAN bus For communication with
dashboards, power
distribution modules,
dataloggers etc.
Miscellaneous
Dimensions 188x176x25-42mm
Weight 945g
Material billet aluminium
Ingress Protection IP67
Hardware Upgradeable To T12/T12+

T8+ ECU

kr. 15.550,00

T8+ er ideel til fuldt sekventielle 6- eller 8-cylindrede motorer, der kræver fly-by-wire, bankekontrol og padleshift. Den kan også køre 12 cylindrede motorer semi-sekventielt. T8+ har dobbelt bredbåndslambda, dobbelt variabel knaststyring og dobbelt fly-by-wire hvilket gør det til et godt valg til V-motorer. T-seriens motorstyringsenheder er drevet af en helt ny, bilspecifik multi-core processor. De har Bosch lambda controllere for maksimal nøjagtighed, flere sikkerhedsredundanser, højopløsnings korttabeller, fuldt konfigurerbare I/O og op til 32 MB logning ved op til 500 Hz med kompressionsalgoritmer til hurtige log-downloads. PC-softwaren har et brugervenlig design for bedre læsbarhed på skærme med høj opløsning ved hjælp af høj skalering (DPI). Den har et komplet oscilloskop til krumtapaksel/knastaksel signalanalyse og gør det muligt at opgradere firmware uden specielle kabler eller separat software.

BEMÆRK VENLIGST: KNOCK CONTROL TILGÆNGELIG FRA SENT 2023 VIA GRATIS FIRMWARE-OPDATERING

Inputs
Analogue (0-5v) 12
Digital 6
Thermistor (NTC) 3
Wheel Speed 4
Wideband Lambda 2
Knock 2
Outputs
Digital (PWM) 10
Coil Drivers 8
Injector Drivers 8
Cam Solenoid Drivers 2
H-Bridge (FBW) Drivers 2
Control Strategies
Auxiliary PWM Control
Pit Limiter
Launch Control
Flat-shift Control
VTEC Control
Boost Control
Idle Control
Wideband Lambda dual
Variable Cam Control dual
Traction Control
Wet/Dry Traction
Fly-by-wire Control dual
Knock Control dual
Paddle-shift Control
Communications
USB For PC connection
Serial For dyno box connection
CAN bus For communication with
dashboards, power
distribution modules,
dataloggers etc.
Miscellaneous
Dimensions 188x176x25-42mm
Weight 945g
Material billet aluminium
Ingress Protection IP67
Hardware Upgradeable To T12/T12+