Turbo BorgWarner EFR-7163
Turbo BorgWarner EFR-7163
Originale EFR turboladere Turboladere med forskellige A/R-værdier, flanger og wastegate-muligheder
Effektområde: 225 – 550 HK
Kompressorhjuls indløb: 57 mm, udløb 71 mm
Turbinehjuls udløb: 63mm Udstødningshus: Fås med T25, V-Band eller T4 flangeudstødningshus Lejehusmateriale: Fås i støbt stål eller aluminium
Varebilleder er kun eksempelbilleder!
BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR turboer fås i 8 forskellige størrelser og 7 forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1000 HK pr. oplader. Kombinationen af højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.
Kompressor side: – Smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret ladetryksluftventil – Integreret blowoffventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.
Kernegruppe: Aluminium lejehus – Dobbelt keramiske kuglelejer – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titaniumaluminid udstødningshjul og aksel, 50% lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt op til 1050°C (sammenlignet med Garrett kun 950°C) – High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)
Turbo BorgWarner EFR-7163
Turbo BorgWarner EFR-7163
Originale EFR turboladere Turboladere med forskellige A/R-værdier, flanger og wastegate-muligheder
Effektområde: 225 – 550 HK
Kompressorhjuls indløb: 57 mm, udløb 71 mm
Turbinehjuls udløb: 63mm Udstødningshus: Fås med T25, V-Band eller T4 flangeudstødningshus Lejehusmateriale: Fås i støbt stål eller aluminium
Varebilleder er kun eksempelbilleder!
BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR turboer fås i 8 forskellige størrelser og 7 forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1000 HK pr. oplader. Kombinationen af højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.
Kompressor side: – Smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret ladetryksluftventil – Integreret blowoffventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.
Kernegruppe: Aluminium lejehus – Dobbelt keramiske kuglelejer – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titaniumaluminid udstødningshjul og aksel, 50% lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt op til 1050°C (sammenlignet med Garrett kun 950°C) – High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)