Turbo BorgWarner EFR-7163

kr. 20.635,00

Turbo BorgWarner EFR-7163

Originale EFR turboladere Turboladere med forskellige A/R-værdier, flanger og wastegate-muligheder

Effektområde: 225 – 550 HK

Kompressorhjuls indløb: 57 mm, udløb 71 mm

Turbinehjuls udløb: 63mm Udstødningshus: Fås med T25, V-Band eller T4 flangeudstødningshus Lejehusmateriale: Fås i støbt stål eller aluminium

Varebilleder er kun eksempelbilleder!

BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR turboer fås i 8 forskellige størrelser og 7 forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1000 HK pr. oplader. Kombinationen af ​​højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.

Kompressor side: – Smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret ladetryksluftventil – Integreret blowoffventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.

Kernegruppe: Aluminium lejehus – Dobbelt keramiske kuglelejer – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titaniumaluminid udstødningshjul og aksel, 50% lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt op til 1050°C (sammenlignet med Garrett kun 950°C) – High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)

Turbo BorgWarner EFR-7163

kr. 20.635,00

Turbo BorgWarner EFR-7163

Originale EFR turboladere Turboladere med forskellige A/R-værdier, flanger og wastegate-muligheder

Effektområde: 225 – 550 HK

Kompressorhjuls indløb: 57 mm, udløb 71 mm

Turbinehjuls udløb: 63mm Udstødningshus: Fås med T25, V-Band eller T4 flangeudstødningshus Lejehusmateriale: Fås i støbt stål eller aluminium

Varebilleder er kun eksempelbilleder!

BorgWarner EFR Turbolader blev designet og bygget med ét mål for øje: at dominere på gaden, banen og 1/4 mile. BorgWarner EFR turboladere har de nyeste højteknologiske funktioner, uovertruffen ydeevne og den højeste kvalitet. EFR turboer fås i 8 forskellige størrelser og 7 forskellige turbinehuse, ydeevnen spænder fra 250-1000 HK pr. oplader. Kombinationen af ​​højeffektivt kompressorhjul, gamma-titaniumaluminid-turbinehjul kombineret med keramisk kuglelejeteknologi hæver barren for racerturboladere og repræsenterer det højeste niveau inden for racerturboladerteknologi.

Kompressor side: – Smedet og fræset kompressorhjul, ekstrem let og maksimal styrke mod høje ladetryk, udvidet spidsteknologi – Integreret ladetryksluftventil – Integreret blowoffventil – 360° roterbar ved hjælp af Vband-teknologi – Forberedt montering til hastighedssensor (ekstraudstyr) til registrering af kompressorhjulets hastighed. Det betyder, at kompressorens effektivitet nu kan bestemmes.

Kernegruppe: Aluminium lejehus – Dobbelt keramiske kuglelejer – Oliebegrænser integreret – Vandkølet Udstødningsside: – Udstødningshuse i rustfrit stål – Gamma titaniumaluminid udstødningshjul og aksel, 50% lettere end et sammenligneligt Inconel turbinehjul og ekstremt varmebestandigt op til 1050°C (sammenlignet med Garrett kun 950°C) – High-flow wastegate kanal – Integreret wastegate (fås også til twin-scroll-udstødningssiderne!)