UAB BMW M50TU

kr. 5.200,00

Universal ECU til BMW M50TU-motoren med et 88-polet stik, der passer til motorens ledningsnet.

ECUen indeholder en kraftig Motorola 9S12XEP100, som også bruges i Megasquirt 3.

Funktioner: – Kabelnet og sensorer kan bruges uændret – fuld sekventiel tænding og indsprøjtning – justerbar bankekontrol med TPIC8101 – 3 bar boost sensor integreret – Integreret SD-kortlogger med realtidsur – indgang til K-type udstødningstemperaturføler – boost kontrol – CAN Bus (f.eks. til dashboards, displays eller tilbehør) – flere indgange til kredsløbsændring, launchkontrol – flere gratis digitale og PWM-udgange – Opdaterbar coprocessor (ESP32) til Lambda, Bluetooth og CAN – Bluetooth med justerbar pinkode – Bredbånd Lambda Controller.

Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.

Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.

Kassen indeholder: – UAB BMW M50TU – SD kort – USB kabel – UAB manual

UAB BMW M50TU

kr. 5.200,00

Universal ECU til BMW M50TU-motoren med et 88-polet stik, der passer til motorens ledningsnet.

ECUen indeholder en kraftig Motorola 9S12XEP100, som også bruges i Megasquirt 3.

Funktioner: – Kabelnet og sensorer kan bruges uændret – fuld sekventiel tænding og indsprøjtning – justerbar bankekontrol med TPIC8101 – 3 bar boost sensor integreret – Integreret SD-kortlogger med realtidsur – indgang til K-type udstødningstemperaturføler – boost kontrol – CAN Bus (f.eks. til dashboards, displays eller tilbehør) – flere indgange til kredsløbsændring, launchkontrol – flere gratis digitale og PWM-udgange – Opdaterbar coprocessor (ESP32) til Lambda, Bluetooth og CAN – Bluetooth med justerbar pinkode – Bredbånd Lambda Controller.

Dette produkt er kun gadelovligt med særlig tilladelse i de fleste lande. Tjek venligst lokale love før brug på officielle gader.

Automatiske transmissioner understøttes i øjeblikket ikke.

Kassen indeholder: – UAB BMW M50TU – SD kort – USB kabel – UAB manual

Titel

Go to Top